Kurs Webinar

Presentasjonsteknikk

Synes du det er utfordrerne å snakke og presentere foran andre? Opplever du det som vanskelig å oppnå skikkelig slagkraft når du forsøker å selge inn et budskap? Da er dette kurset for deg.

Hva lærer du?

Hvordan komme tydeligere og bedre fram med budskapet ditt, ved å jobbe strukturert med de nonverbale delene av presentasjonene dine.

Temaer som vil bli belyst er blant annet:

Hvordan elementer, som stemmebruk, kroppsspråk, pusten din og rommet du presenterer i, påvirker publikums oppfattelse av budskapet ditt.

Hvem passer kurset for?

Advokater, administrative stillinger og studenter som holder presentasjoner.

Arbeidsform

Kurset er hybrid. Det gjennomføres som både et to-timers kurs og webinar. Hoveddelen vil være forelesning, men vi legger opp til spørsmål, enkle øvelser, og drøftelse underveis eller i etterkant av kurset.

Om foredragsholder

Carl André Christensen er en erfaren pedagog med over to tiårs erfaring som kommunikasjonstrener og kursholder innen presentasjonsteknikk. Han har undervist på barne- og ungdomsskole, folkehøgskole- og universitets-/høyskolenivå. Han har en bakgrunn som også omfatter sang, teater, journalistikk og tekstutvikling, noe som gir en solid plattform for hans kommunikasjonstrening.

Carl André har vært fast kursholder for ulike organisasjoner og bedrifter, inkludert Juristforeningen, Hegnar Media, Confex og Negotia. Han har levert opplæring til flere bedrifter og institusjoner som SANDS Advokatfirma DA, Bing Hodneland, Kredinor, Skatt Nord, Direktoratet for Forvaltning og Økonomistyring (DFØ), Fylkesmannen i Hordaland, Universitetet i Sørøst-Norge (USN), Tomra AS, samt trent diverse profesjonelle foredragsholdere nasjonalt og internasjonalt.

Presentasjonsteknikk

• Kurs
  • Webinar

Arrangør
Advokatforeningen
Hvor
Advokatforeningen, Universitetsgata 9, 0164, OSLO
Dato
Godkjennes med
2 ikke-juridiske timer.
Pris medlemmer
Kr 600
Pris andre
Kr 1200

Det fysiske kurset avholdes på Torget. Dørene åpner 16:30 for servering og registrering.