De Historiske

Som medlem av Advokatforeningen får du rabaterte priser hos hotellorganisasjonen De Historiske.

Advokatforeningen har tegnet en medlemstilbudsavtale med hotellorganisasjon De Historiske. De Historiske sine medlemmer består av mange av Norges mest sjarmerende hotell og spisesteder, og utgjør for tiden 70 hoteller, ca. 25 spisesteder og 2 skip.

Avtalen med De Historiske gir Advokatforeningens medlemmer rabatt på best tilgjengelig pris på overnatting med frokost hos utvalgte hotellmedlemmer. Romreservasjon gjøres via nettsidene til De Historiske med Advokatforeningens avtalekode.

Her kan du se tilgjengelige rom på nettsidene til De Historiske

Her kan du se avtalekode og tilgjengelige hoteller (krever innlogging)

Advokatforeningens medlemmer tilbys også rabatterte priser på kurs og konferanse. Foreningens medlemmer bes kontakte Advokatforeningens kontaktperson hos De Historiske, eventuelt hotellet/spisestedet direkte, for forespørsel om bestilling av kurs- eller konferanseopphold.

Her kan du se kontaktinformasjon til Advokatforeningens kontaktperson og tilgjengelige hoteller/spisesteder (krever innlogging).

De Historiske har medlemmer over hele landet som strekker seg fra Sørlandet til Svalbard. Til tross for at medlemmene i De Historiske har individuelle særpreg og karakter, vil du finne flere fellestrekk; en varm velkomst, god service, en vennlig atmosfære og høy standard i alle ledd.