Verified

Advokatforeningen har tegnet en medlemstilbudsavtale med Verified om elektronisk signering til rabatterte priser.

Verified sin løsning muliggjør kvalifiserte digitale signaturer som oppfyller eIDAS-standardene, uten at det går på bekostning av brukervennligheten.

Signeringsportalen til Verified gir Advokatforeningens medlemmer anledning til å sende ethvert pdf dokument til signering, hvor som helst og når som helst. Alt fra entreprisekontrakter, arbeidskontrakter, leieavtaler, fullmakter osv.

Portalen til Verified vil tilpasses medlemmets profil, slik at firmalogo og firmanavn vil bli inkludert i medlemmets signeringsportal.

Her kan du se pristilbudet for Advokatforeningens medlemmer (krever innloging)

Verified er et regulatorisk tech-selskap som leverer en rekke tekniske løsninger til bedriftsmarkedet. Verified tilbyr i dag innovative løsninger til over 4000 virksomheter i Norge og Europa. Fokuset til Verified er å styrke virksomheter til å navigere komplekse regelverk, herunder blant annet AML og eIDAS.